Societatea Inginerilor de Automobile din Romania

Publicatii

Romanian Journal of Automotive Engineering

Pentru a se asigura vizibilitate internațională lucrărilor științifice publicate în Ingineria automobilului, SIAR publică electronic Romanian Journal of Automotive Engineering – RoJAE, integral în limba engleză.

www.ro-jae.ro

Toate lucrările sunt recenzate înainte de a fi publicate.

Documente de interes pe această temă:

www.ingineria-automobilului.ro

Etape:

  1. se transmit la Secretariatul General al SIAR (siar@siar.ro): articolul în engleză conform modelului de mai sus; titlul și rezumatul în română; fotografiile autorilor; titlurile profesionale și științifice ale autorilor; documentul „Copyright Transfer Form” completat, datat și semnat; documentul „Authors Checklist” completat și semnat; denumirea instituției și departamentului în română și engleză (inclusiv adresa oficială completă în română);
  2. articolul se supune recenziei de către doi membri din cadrul Registrului Național al SIAR de Recenzori Științifici;
  3. dacă recenziile propun îmbunătățirea/corectarea articolului observațiile (anonimizate) ale recenzorilor sunt transmise autorilor pentru alplicare;
  4. versiunea nouă a articolului este transmisă iarăși acelorași recenzori în vederea reevaluării;
  5. dacă recenzorii propun publicarea articolului, acesta trece în coada de publicare pe principiul FIFO (primul venit, primul servit!).

Revista „Ingineria automobilului” apare în ultima lună a fiecărui trimestru. Acest aspect impune ca la începutul lunii a doua a fiecărui trimestru să se desfășoare procesul de „punere în pagină” astfel încât la jumătatea lunii revista să primească „bun de tipar”. Recomandăm ca autorii să rețină faptul că durata procesului de recenzie – publicare poate dura circa șase luni de la transmiterea tuturor dcumentelor solicitate. Unele articole pot fi respinse la publicare ca urmare a recenziilor primite sau a neîndeplinirii condițiilor de originalitate, copyright, plagiat, etică. Autorii acestor articole primesc motivația respingerii fără a li se transmite identitatea recenzorilor implicați.

Ingineria automobilului

Revista Ingineria automobilului continuă activitatea publicistică a SIAR desfășurată în perioada 1990-2000 prin Revista Inginerilor de Automobile (RIA).

Destinată cu precădere publicării rezultatelor cercetării științifice desfășurate de specialiștii români și străini din domeniul ingineriei autovehiculelor, revista prezintă în același timp interviuri cu personalități de prestigiu din mediile academic și industrial, aspecte ale activității științifice universitare (inclusiv studențești), recenzii ale unor lucrări în domeniu nou apărute.  Revista este tipărită și distribuită cu sprijinul Registrului Auto Român – RAR, fiind indexată în baze de date internaționale.

Membrii SIAR pot publica gratuit în revista „Ingineria automobilului” (rIA).
În vederea publicării, autorul (prim-autorul din colectivul de autori) transmite la Secretariatul General al SIAR: articolul redactat în limba engleză potrivit modelului indicat în „Template”-ul RoJAE; un fișier word cu titlul articolului și rezumatul în limba română; un fișier cu titlurile profesionale și științifice ale autorilor și instituțiile din care aceștia fac parte (cu adresele complete); fotografiile autorilor; documentul „Copyright Transfer Form” completat și semnat; lista de autoverificare (Authors Checklist) completată și semnată.
Recomandăm accesarea Codului de etică în publicarea lucrărilor științifice, precum și a procedurii și a criteriilor de evaluare folosite la recenzarea articolelor transmise spre publicare.

Revista Ingineria automobilului este indexată și cotată Web of Science”.
The articles published in „Ingineria automobilului” magazine are indexed by Web of Science in the „Journal Impact FactorTM = 0,1/2022; Journal Citation IndicatorTM: JCI rIA = 0,02/2021; Source: Journal Citation Reports

Arhiva

Revista Ingineria Automobilului

NumarNr./AnFisier
Nr. 734/2024
Nr. 723/2024
Nr. 712/2024
Nr. 701/2024
Nr. 694/2023
Nr. 683/2023
Nr. 672/2023
Nr. 661/2023
Nr. 654/2022
Nr. 643/2022
Nr. 632/2022
Nr. 621/2022
Nr. 614/2021
Nr. 603/2021
Nr. 592/2021
Nr. 581/2021
Nr. 574/2020
Nr. 563/2020
Nr. 552/2020
Nr. 541/2020
Nr. 534/2019
Nr. 523/2019
Nr. 512/2019
Nr. 501/2019
Nr. 494/2018
Nr. 483/2018
Nr. 472/2018
Nr. 461/2018
Nr. 454/2017
Nr. 443/2017
Nr. 432/2017
Nr. 421/2017
Nr. 414/2016
Nr. 403/2016
Nr. 392/2016
Nr. 381/2016
Nr. 374/2015
Nr. 363/2015
Nr. 352/2015
Nr. 341/2015
Nr. 334/2014
Nr. 323/2014
Nr. 312/2014
Nr. 301/2014
Nr. 294/2013
Nr. 283/2013
Nr. 272/2013
Nr. 261/2013
Nr. 254/2012
Nr. 243/2012
Nr. 232/2012
Nr. 221/2012
Nr. 214/2011
Nr. 203/2011
Nr. 192/2011
Nr. 181/2011
Nr. 174/2010
Nr. 163/2010
Nr. 152/2010
Nr. 141/2010
Nr. 134/2009
Nr. 123/2009
Nr. 112/2009
Nr. 101/2009
Nr. 94/2008
Nr. 83/2008
Nr. 72/2008
Nr. 61/2008
Nr. 54/2007
Nr. 43/2007
Nr. 32/2007
Nr. 21/2007
Nr. 11/2006

Romanian Journal of Automotive Engineering

AnVol/IssueLink
202127/4
202127/3
202127/2
202127/1
202026/4
202026/3
202026/2
202026/1
201925/4
201925/3
201925/2
201925/1
201824/4
201824/3
201824/2
201824/1
201723/4
201723/3
201723/2
201723/1
201622/4
201622/3
201622/2
201622/1